Snart är veckan slut!

Jag har inte hunnit blogga under veckan men nu kommer ett inlägg.

Jag har varit med personalen till Vilda Kocken. Tänkte dom skulle få köra team work och ha roligt sammtidigt. Det var en jätte trevlig dag. Jag delade upp alla i 3 lag. Vardera lag fick utse en ledare. Sedan var det bara att sätta igång och göra en förrätt, varmrätt och dessert. Det var vissa ingredienser som skulle vara med annars fick man fria händer. Jag kan lova att jag var proppmätt efter denna dag, och gott var det.





Vi har haft junta hemma hos Marina. Jag glömde tyvärr kameran men det kommer bilder när Marina har lagt ut bilder på sin blogg. Annars har det varit en lugn vecka med enormt mycket snö dalandes från ovan. Tar det aldrig slut? Men det skall ju ner, antingen i snö eller regn. Så ni kan ju räkna med en torr och varm sommar i år.
Nu har vi beställt hem allt till toan där uppe. Så på söndag kommer det att börja rivas, för på måndag kommer Skanska och bilar. Gissa om jag längtar? Inte till Skanska, men till en ny en fräsch toa såklart (fniss)


Kommentarer
Postat av: Marre

Åhh, vad gott det såg ut!



Inom en snar framtid har du en fin toa uppe oxå :)

Så härligt! Ha det gott så hörs vi snart!

Kram

2010-03-03 @ 21:47:36
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: lilian

Lycka till med toan! Kommer säkert att bli jättefint.

2010-03-03 @ 22:30:13
Postat av: Linda

Maten på faten såg jättegott ut. Förstår att du inte gick hungrig hem =)



Kul med ett nytt badrum. Ser fram emot att följa förvandligen här på din blogg! Kram

2010-03-03 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0