Lite om dagen.

Då var sportlovet slut, suck! Varför går alltid ledigheten så fort? Men jag kan ju glädjas som mina barn att snart är det ju påsklov, tjohoo! Älskar verkligen ledigheten med mina barn. Kan säga att morgonen startade med:
-Ggääässsppp!
Men det var bara bita i det sura äpplet och kliva upp.......och sätta sig i den kalla bilen,brrr. Motorvärmaren hade inte startat. Båda jag och Henke hatar att sätta sig i en kall bil. Men man vaknade då till iallafall.

Det blev snabbt en glädjande dag......jag fick ett mail........snart kommer en jättefin sak med posten. Vad? Det får ni snart se. Jag längtar!
Men glädjen försvann lika snabbt när man upptäcker att en av de finaste personerna som finns runt mig är jätte ledsen. Att höra ens vän ledsen är jätte jobbigt och gör så ont inom en. Man vill bara vara nära och ge en värmande kram.
Jag finns här för dig min vän. Vill inte att du ska vara ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0