Kidnappad!

Jag kommer att bli kidnappad kl 11:00 av min sambo, hjälp! Är det någon som vet något som inte jag vet? Hm, vem kan man lita på av sina vänner? Rapport kommer senare......

Ja, jag hade mina aningar. Vi kvinnor har ganska lätt för att känna på oss vad som hända skall.
Och jag kan inte annat än att säga:
-Min älskde sambo vet precis vad jag vill ha. Och vad jag är värd!(fniss)

AquaSpa
Det börjar med ett härligt och varmtfotbad och lite slipning av naglarna.

Slipning på hälarna och målning av naglarna i orange....

För att sedan avsluta med en underbar fotmassage. Kan varmt rekomendera fotvård.
Det är ju ens fötter som ska bära en hela livet, och det brukar vara dom som vi glömmer bort.

Sedan var det lunchdax och vilka dök upp då? OM inte våra vänner Per & Marika, Per & Marina.

Efter lunchen så blev det givetvis lite shopping. Eller som man brukar säga pricken över i:et.
Nya lackthigt från Vila och en stcikad tröja från Gina Tricot.



Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå, vilken härlig dag du fick i dag! Och som sagt, det var du verkligen värd..../ Kram

2010-03-06 @ 16:08:06
Postat av: mormor

Henke skämmer bort dig kram

2010-03-06 @ 17:29:05
Postat av: Marre

Jaaa, det var du värd!

Kram

2010-03-06 @ 21:44:16
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0