Jag säger bara sol och sportlov, tjohoo!

Vaddå sportlov? Ja, jag har nu "sportlov". Jag börjar om och jobba den 15:e mars. Och kan man få en bättre start än att solen tittar fram och säger:
 -Hej!

Imorgon blir det som vanligt fredagsshopping och lunch med några vänner och lilla Lucas. På lördag, vad händer då? Jag vet inte, förutom att Henke ska överraska mig med något, vet inte vad? Nervös? Jag? Nä, men jag är jäkligt nyfiken. Nu är iallfall torsdagsstädningen gjord, Henke är på hockey, Tilde ute med Ida och Kim med Jonte så nu ska jag och Alexandra bara njuta och slappa i soffan. Eller....vi ska nog rättare sagt blogga båda två (fniss)

Just det ja! Jag och Ronny var en sväng och kollade på tapeter till den nya konferenslokalen. Det kommer att bli 3 vita väggar, och en vägg med randig tapet som vi ska sätta på bredden inte på längden, och grå/svart heltäckningsmatta


Kommentarer
Postat av: Therese

Så härligt att få sportlov och att dessutom få sol på första dagen....vilket lyx. kram

2010-03-04 @ 19:50:59
Postat av: Marre

Spännande med överraskningen, vad det nu kan vara..?

Härligt med sportlov! Du får passa på att njuta, vila och vara ute i solen när du är ledig.

Hörs!

2010-03-04 @ 21:23:20
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0