Jag har inte glömt...

Nä, jag har inte glömt bort att blogga. Jag har bara inte haft tid, varken onsdag eller torsdag med att blogga.

Iallafall så började fredagen helt underbart. Låg och drog mig i sängen fram till klockan var nio. Ja, jag gick och la mig igen efter det att Tilde gick iväg till skolan. Jag höll på att somna om igen men då kände jag att det var bäst att kliva upp.

Jag mötte upp Veronica och Lucas på stan för en stunds shopping, innan det var dax för fredagslunchen med brudarna. Och ni som undrar om Marina var brun nu när hon kom hem från Thailand så är svaret:
-VAD TROR DU SJÄLV! HON ÄR JU BRUN SOM EN PEPPARKAKA! FY VAD LIVET KAN VARA ORÄTTVIST! JAG VILL OXÅ VARA SÅ DÄR BRUN!
Jag önskar både hon och Per varmt välkomna hem igen. Har saknat er och ert sällskap.
Hittade den här fina bilden på Marinas blogg.

Efter lunchen var det dax för mig att följa med min underbara frisörska som skulle få göra mig snygg i håret. Tack Marina, jag blir alltid lika nöjd. Imorgon är det mina barn och Henkes tur att få håret stylade. Så om du vill ha ett bra tips och vara nöjd över ditt hår, ring Klipp1.

Ikväll gjorde Kim och Tilde första premiär badet i vårt bubbelbadkar. Det blev givetvis godkänt, dom var jätte nöjda. Senare i helgen kommer säkert Alexandra att testa det oxå. Det blir nog barnen som kommer att använda det mest, men givetvis ska även jag prova och njuta av ett varmt och härligt bubbelbad med tända ljus...

Nu avslutas helgen med fredagsmys i soffan och Lets Dance final, spännande. Henke har varit på hockey, AIK vann! Alexandra är på konfirmationsträff men är snart hemma igen.
Nu ska jag sätta mig i soffan och se vem som vinner, spännande.....tycker båda är så duktiga!

Kommentarer
Postat av: Marre

Å, tack vad söt du är, tack för blommorna:-)vi kommer snart och våldgästar kram

2010-03-28 @ 07:36:53
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0