Hipp Hipp HURRA!

Idag fyller en underbar person år. En person som betyder så mycket för mig. Vi har gjort så mycket ihop och mer kommer det att bli. Vi har både skrattat och gråtit ihop. Den här personen har stöttat mig så mycket och finns där när jag behöver en vän. Hon tycker om mig för den jag är......tack för att just jag får vara din vän! Stor grattis kram till dig.


Född för antal dagar sedan: 17 532 dagar
Född på vilken veckodag: Torsdag
Stjärntecken: Väduren
Födelseår:
4660 (enligt månkalendern)
Element: Vatten
Typiska egenskaper för elementet vatten är: Kreativ, problemfri, förstående.
Djur: Tiger
Typiska egenskaper för en tiger är: Modig, äventyrlig, generös, impulsiv.

Det kinesiska tecknet:
Det kinesiska tecknet för tiger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0