Det kan man kalla för ett Sportigt Sportlov!

Man kan då inte säga annat än att jag och Veronica har varit sportiga under detta sportlov.
Eller rättare sagt. Vi har sett till att barnen har varit sportiga. I måndags var vi på Leoslekland: 

I Tisdags var vi i Klutmarksbacken så barnen fick åka slalom. Tyvärr var det lite blåsigt och kallt men det var ju bara jag och Veronica som märkte det. Barnen var nöjda och åkte slalom.

Och idag var vi på Edda så barnen fick leka av sig i vattnet. Jag och Veronica skämtade och sa att nu har dom badat så länge så dom inte behöver duscha före påsk. Hm, skulle inte tro det, men dom bada iallafall i 2½ timme.


Och imorgon blir det en sport för jag och Veronica.....
Äntligen en sport för oss.........SHOPPING!


Kommentarer
Postat av: Marre

Ja, ni har sannerligen legat på topp vad gäller aktiviteter :) Men i morgon blir det mammornas klart BÄSTA gren för veckan! Det kan jag verkligen hålla med om ;-)

Kram

2010-03-10 @ 20:55:02
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Oj vad ni ligger i. Skoj!

2010-03-10 @ 21:37:26
Postat av: Alexandra

sv: Den var verkligen jätte bra! =D

Kramar till dig med! ;D

2010-03-11 @ 09:48:13
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: mamma

Mamma har du aldrig tid att planera in ett besök hos

2010-03-11 @ 19:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0