Vart tog du vägen?

Alltså hallå! Vart tog du vägen? Vi vill ju att du ska komma fram och skina på oss. Men du gömmer dig gärna bakom molnen. Det blev inte så lång stund på badet idag. Vår vän solen hade annat för sig idag. Men det blev nog kortast stund för Henke. Typ 30 min sedan åkte han iväg med min bror P-Å och Brigitta för att spela golf. Man ska då inte vara stressad när man spelar golf......dom åkte strax efter 11 och var tillbaka vid 19-tiden. Med andra ord en bra sport för Henke. För han stressar då aldrig upp sig.

Tilde, Isabell och Alexandra for till Leoslekland efter badet. Kim var med en kompis. Så jag passade på att åka in till jobbet en stund. Vad ser jag....beläggningen har ökat till det dubbla. PANIK! In med ännu mer personal. Det är en helt underbar sommar när man tittar på statistiken, tjohoo! Och vilken tur att man har en helt underbara personal som ställer upp och jobbar......ännu mer. Tack till er alla, ni är bäst! Och det är ju hur roligt som helst att gästerna väljer just Hotell Aurum. Men jag kan ju förstå varför....VI ÄR JU BÄST! (fniss)

Idag bjöd vi mamma och broder m familj på middag. Jag och Tilde gjorde kycklingwook och Kim gjorde en äppelkaka till dessert. Det är alltid lika roligt när barnen vill hjälkpa till i köket. Alexandra hon var och jobbade.  

Imorgon är det min tur att utmana familjen......hm undra vad det blir?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

usch va jag oxo ville följa med upp! :(

menar du att solen försvann? :o kommer inte ihåg när den senast gömde sig bakom nåra moln här nere, brandfara och allt. ni kanske ska komma ner nåt nu i sommar så man får träffa er ändå? ;)

2010-07-21 @ 03:25:49
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0