Hm, vaken?

Jag (vi) var tvungen att skratta åt Henke imorse. Det började med att jag gick ner vid nio och skulle packa en fika väska till badet. Men jg såg ganska snabbt att det inte skulle bli något badväder. Så jag gick upp igen, la mig i sängen och började titta på Nyhetsmorgon. Vi 10 ringer Per. Jag "sparka" i Henke så han skulle vakna och ta telefonen.
-Sover du?
-Nä! (men det gjorde han verkligen)
-Ska ni fara och bada?
-Aa, vi har tänkte det! ( Han hade verkligen ingen koll på vädret)
Varför säger man alltid att man är vaken då någon ringer och väcker en? Iallfall strax efter det kommer Per och Micke förbi och dricker en kopp kaffe.

Ikväll var vi hembjuda till mamma på middag. och vem var där om inte den här tuffa killen.

När jag kom hem så var Henke inte hemma. Men det var inte så svårt att hitta honom. Han hade gått över till Per och Marika. Så jag traskade oxå över..... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0