Solen, hallå!

Vi som hade planerat att åka till badet idag med Henrikssons och broder m familj. Men hallå! Var var solen? Men det var iallafall väldigt skönt att springa när inte solen gassade på från en klar blå himmel. Eller klarn på himmel som någon har lärt oss att säga (fniss)
Marika ser man bara ryggen av så är hon borta. Men jag tog faktiskt ett nytt personligt rekord idag. 2 varv runt i eljuspåret på 31,33 min. Ja, jag är rätt nöjd. Men jag har nog ett nytt mål.....att komma under 30 min, flås & flämt!

Tilde hon ringde till farfars imorse och bestämde med dom att hon skulle åka med till stugan. Med andra ord så blev jag och Henke helt barnfria. Hm, vad ska man då hitta på? Min gulliga karl har inte bara gjort hela torsdagsstädnigen helt själv, han började även morgonen med att köpa blommor till mig. Sedan gick han över till Perra......(Fniss) Hur tänkte han då? 

Ska nu gå ut och sätta mig på altanen, ser att solen börjar titta fram lite smått. Sedan får i se vad dagen har att erbjuda.

Läste något fint och tänkvärt idag:
En vän är den son känner dig som du är, förstår var du har varit, accepterar vad du har blivit och ändå, varsamt låter dig växa.
En vän är den som vet allt om dig och ändå tycker om dig.

William Shakespeare (1564-1616)

Kommentarer
Postat av: Tilde :)

Helt plötsligt så vart de 37+ grader här i solen och 24 i skuggan :O Enligt Farmors termometer iaf... :D <3



Puss Puss! <3

2010-07-15 @ 20:39:26
URL: http://tildevildes.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken fin dikt..Kram

2010-07-15 @ 22:19:54
Postat av: Marre

Dagen blev ju såå bra som den bara kan bli :)

Tack åter igen för en toppendag! Kramen

2010-07-16 @ 01:20:46
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0