Men dagen var inte slut....

Ska nu gå ut och sätta mig på altanen, ser att solen börjar titta fram lite smått. Sedan får i se vad dagen har att erbjuda........avlisuade jag med mitt förra inlägg. Och jag kan säga att dagen var allt men inte slut där.

Det knackar på dörren. Per & Marika hämtar upp oss för att åka tillsammans in till stan för att äta lunch.

Det blir Stigs. Ett bra alternativ. Vi blev bjudna både på dryck, glass och godbitar. Var och en fick välja. Detta pga att det tog 30 min innan maten kom. Vi gick både mätta och nöjda därifrån.

Sedan erbjöd våra karlar oss shopping på stan. Varken jag eller Marika tvekade. För mig blev det ett turkost linne/klänning från VeroModa.

Sedan åkte vi hem igen. Eller hem och hem, vi åkte till Per & Marika. Där satt jag och Marika i solen medans killarna kollade upp mopeden.


Det slutade dock inte så bra. Henke gjorde sig illa i fingret:
-Aj, där for en bit från fingret.
-Stan vad det blöder.
Men Henke blev snabbt omplåstrad av Per med plåster från "PEAB´s" säkerhetsväska så blev det genast bra.

Och som riktigt plåster på såret så fick killarna äran att cykla in till stan och köpa kinamat.

Under dagen fick Per &  Marika en sommarpresent av oss. Gissa om dom blev glada?

Kan säga att dom är helt ensamma om Vampyr Öl och Eclipse Öl.
Dessa 2 bilder och Cab bilden är från Marikas blogg.

Med andra ord en helt underbar dag igen med fina vänner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack våra kära underbara vänner <3

Perra & Marre.

2010-07-16 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0