Fy vad tungt det gick idag!

Ska jag eller ska jag inte? Det var frågan jag ställde mig imorse när jag vaknade. Men det är lika bra att göra bort det på morgonen, då är det gjort för dagen. Frågan var nämligen om jag skulle springa eller inte. Och om jag skulle springa i skogen eller på vägen. Men efter många om och men så blev det skogen. Men fy sjutton va rädd jag var.....pga av HUGGORMEN. Jag tog inte blicken från marken på hela tiden. Min puls var 120 och det gick jä...igt tungt att springa. Nu vet jag hur det känns att försöka att övervinna sin fobi. Och nu har jag lovat Marika. Jag skall aldrig ifrågasätta henne om en sak (hon vet vad) för nu vet jag hur det känns. Det är inte roligt att vara rädd. Men jag gjorde mina rundor trots rädslan och jag vart väldigt glad när den var över. Imorgon kommer jag och Marika att springa samtidigt. Och då tror jag att det känns bättre.......inga ormar i skogen, inga ormar i skogen...jag är inte rädd....jag kan springa...

Sedan blev det att packa och göra sig redo för Vitbergsbadet. Det blev jag och Marika och barnen som åkte iväg.

Alexandra och en kompis kom efter Alle hade jobbat klart. Men dom var inte där så länge för dom skulle in till stan och shoppa. Men båda kom tomhänta hem?!? Hur tänkte dom då?

Henke är på golfbanan, Tilde och Ida är hos Elina, Kim  är och badar i Falksträsket. Alexandra och Sandra är på tjejkväll. Så jag fick lite egentid, passade då på att torka lite fönster, igen. Sedan kom mamma och gjorde mig sällskap, trevligt.

Nu inväntar jag bara Henke för vi ska gå över till familjen Henriksson som har bjudigt över oss på något gott nämligen hallon cheese cake. Jag säger bara mmmmmm det ska bli gott :)

Och det var gott! Och gulliga som dom är.....så gick vi hem med en sommarpresent.

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en toppen dag, så gott med cheesecake.

2010-07-06 @ 20:32:50
Postat av: Marre

Tack för idag :) Vi träffs i morgonbitti...

Så får vi göra bort den tråkiga springrundan och göra nåt roligare sen under dagen :) Kram

2010-07-06 @ 22:58:23
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Kicki

Ang. SATC 2: jo jag hade biljetter kvar men jag menade nog att det hade varit värt 100 kr till SF... hmm, vilseledande inlägg. :)

2010-07-07 @ 11:44:15
URL: http://nifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0