Blommor, torsdagsstädning och Laserdom!

Idag när jag vaknade höll jag på att göra en "Marina". Och ni som känner henne vet vad jag menar, jag säger bara......(fniss) morgonrock och tofflor. Det var nämligen en lastbil från ett känt Skellefteå bolag, behöver inte nämna vilket, som stod med tomgången igång 10-15 min. HALLÅ! Hur fn tänkte den människan då? Klockan var 06:30. Och jag säger bara en lastbil.....fatta hur mycket en sådan låter. Då tar jag hellre fåglarna som "pippar" utanför fönstret......hihih undra om Marika håller med?

Men min gulliga sambo gjorde mig på bättre humör när han kom hem med blommor från Buketten. Och dessutom mina favvo blommor....vita liljor. Hm, han vet hur han ska göra mig glad.

Torsdagsstädningen är avklarad och nu ska vi åka in till staan. Idag är det Kim som har utmanat familjen med Laserdom. Sista vann jag, så jag ska kämpa till sista svettdroppen för att inte förlora min segerplats. Här ska det krigas. Man blir som barn på nytt när det gäller sådana utmaningar. 

Det blev även lite bilrace...på deras enormt stora bilbana.

Nu är det bara Alexandra som inte har utmanat oss ännu......få se vad det kan bli.
Det blir nog nästa vecka då de kommer hem igen. För imorgon åker dom till sin pappa igen. Men det är roligt när alla i familjen får välja något som alla ska göra. Framför allt så är det så uppskattat av alla. 

Henke och Perra ska sedan fotsätta att skruva i moppen. Jag och Marika ska ta ett glas rosevin, det är vi värda!

Jag har pratat med Lena idag. Så skönt att veta att allt har gått bra. Jag var verkligen orolig igår. Usch! Det är inte roligt när ens vänner ska göra något allvarligt. Man skulle så gärna vilja vara med och finnas där. Hålla ens väns hand......

Kommentarer
Postat av: Marre

"Hellre en lastbil utanför huset än pippar som pippar"...Hihihihih!!! Då har du aldrig hört hur det låter, vännen! Du kommer väl och håller mig sällskap när det ska skruvas och mekas, va..?

Kram

2010-07-22 @ 18:53:02
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Andreas

Var det bara Henke som tänkte till och inte hade ljusa kläder på sig :D

Kram på er

2010-07-24 @ 07:14:19
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0