Bad, middag & poker

Tjohoo! Jag har gjort mitt mål nummer 2. Jag springer nu ett helt varv ca 2,4 km utan att stanna. Gissa om jag är glad......och svettig! Hm, nu törs jag nog inte sätta mer mål när det gäller mina springturer. Men det skulle vara roligt att orka springa 1½ varv........men det är inte ett mål.

Igår var det en helt underbar sommardag. Hoppas det kommer fler sådana. Det var hur varmt och skönt som helst. Vi började med att ta oss till badet där vi var flera vänner som samlades.
Sedan åkte vi hem för att förbereda inför kvällen. Då skulle våra vänner Marie, David, Marika & Perra komma över och äta samt spela poker. Det var en helt underbar kväll med helt underbara vänner. Och det gjorde ju inte saken sämre av att det var 22 grader vid 2 tiden i natt. Helt underbart.

Givetvis började vi kvällen med välkomstdrink och tilltugg.


Få se nu...vem var tuppen eller hönan i hönsgården (fniss)
(dessa 2 bilder ovan och under är från Marikas blogg)

På kvällensmenyn: Förätt: Tom Kha soppa m vitlöksbröd Varmrätt: Oxfile med hasselbackspotatis Dessert: Jordgubbspaj, kaffe & Avec
Hoppas ingen var hungrig när dom lämnade bordet. Men jag tror inte det.

Kvällen avslutades med ett parti poker. Grattis till Perra som tog hem kvällens seger.


Kommentarer
Postat av: marre

Tusen tack för en helt fantastisk dag/kväll/natt!

Maten var superb! Sällskapet var även det av bästa sorten:) Kramar

2010-07-13 @ 22:20:46
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0