Organ som en tjugoåring!

Tack till er alla som tänkte lite extra på mig idag. Det var väldigt nervöst och hungrigt i min mage när jag gick till röntgen. Jag hade ju inte fått äta sedan igår. Själva undersökningen med ultraljudet gick jätte bra. Jag tittade på sköterskan hela tiden för att kunna se hennes ansiktsuttryck. Men hon varken log eller sa något.......man är ju mest orolig över att det ska vara nått fel och elakt i min onda mage. Men efter undersökningen så log hon och sa: -Du har jätte fina organ, man ser dom så tydligt och allt ser bra ut. Bra flöde i kroppspulsådern. Men du ska även invänta läkarens utlåtande! När jag berättade detta för Henke la jag även till att mina organ var som hos en tjugoåring (fniss). Henke är nu på hockey men när jag kom hem så hade han slutat tidigare och vikt tvätt, satt igång en ny tvätt, plockat ur diskmaskin och köpt mat. Jag kan inte säga annat än att han är för gullig. Eller var det för att han skulle få gå på hockey hihihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad lika vi är....

Marika tycker också att jag har ett organ som en 20 åring :-)

2010-01-26 @ 19:54:24
Postat av: mamma

vilket som är väl bra,här är det ingen som viker tvätt eller ens tvättar

2010-01-26 @ 20:32:29
Postat av: Jenny

.....eller är det ett önsketänkande från oss kvinnor. Att ni karlar var som tjugoåringar hihihih.

2010-01-26 @ 20:34:05
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Marika

Är det "det" han tror gubben min..? Fniss, så låt han tro det då:)

Kram på dig!

/ Marre.

2010-01-26 @ 21:50:00
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Men vännen... visste inte att du skulle till läkarn idag, va skönt att höra att det gick bra i alla fall :) Kramizar i massor till dig

2010-01-26 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0