Måndag morgon

Gäässpp! Redan måndag morgon. Men vi har haft en helt underbar och mysig helg. Om 2 veckor åker vi igen, men då till Stockholmas, tjohoo! Då blir det SHOPPING med stora bokstäver. Stackars mig. Jag har ju varken kläder eller skor, suck! Men det ska det bli ändring på, wiiee! Vad har gjorts idag? Nja inget speciellt. Kim har varit och köpt sig ett Playstaion 3. Helt onödigt om jag som mamma fick välja men nu finns det en Henke och en pappa som tycker annat, fniss! Kan det bero på att vi mammor inte tycker om dessa spel som spelas? Skulle tro det! Man kan även kalla det "bortskämda" barn, men finns det något bättre än att se sitt barn superglad och nöjd? Kim var iallfall supernöjd och lycklig. Och det är ju det som gör en själv glad och lycklig. Sen får man väl bita ihop när det gäller spelandet och spelen....
Vi fick kaffe främmande av Per & Marika, trevligt. Vi pratade om Stockholmsresan och skrattade åt Marika. Hon och hennes ideer, fniss......du är ju för rolig Marika, hihihih......

Kommentarer
Postat av: Marika

Vaa, jag..? Hihihi...

Tack för kaffet och pratstunden:)

Vi ses och hörs!

/ marre.

2010-01-25 @ 22:02:08
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0