Lördag, 2 veckor har nu gått!

Vaknade inte så tidigt som vi hade tänkt oss men vad gör det vi är ju lediga. Åkte in till staan och fikade med Veronica, Roger och sockertoppen Lucas! När jag kliver ur bilen här hemma så slår det mig en sak.......... jag har inte en enda shoppingpåse med mig hem. Va! När hände det sist? Det var väldigt länge sedan iallafall. Undra om jag håller på att bli sjuk? Kim och några kompisar är och åker slalom, tjejerna är hemma. Nu återstår bara att fortsätta lördagen med god mat och lite tv tittande. Men mina tankar kommer även denna kväll att gå till min älskade bror som lämnade oss för 2 veckor sedan. Ett ljus brinner vid fotot även denna kväll, men det har det ju gjort sedan 2 veckor tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Therese

=) ja visst måste något vara fel när det inte följer med någon påse från stan???? Ha det gott. Kram

2010-01-02 @ 21:02:45
Postat av: Marie

Hur mycket kan det finnas att shoppa i skellefteå??? kom hit vettja!! Sköt om dig och din familj, fast det är tungt så går dagarna och livet vidare och vi vill så gärna att du ska vara en del av dem. Stor kram!!

2010-01-03 @ 00:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0