Imorgon flyger vi.

Har just ätit en strak chili corn cane, mums! Det var länge sedan. Det var även länge sedan jag lagade mat känns det som. Jag vet inte vad som har hänt med Henke. Han vill laga maten. Och inte vilken mat som helst. Det är nya rätter och smaker. Och inte nog med det han köper blommor så ofta nu. Hm, kan det vara en tidig 40 årskris? Hoppas bara att det fortsätter isåfall (fniss) Imorgon åker jag och Alexandra ner till Åland. Det kommer att kännas så tomt, kallt och tyst i Peters hus............min älskade bror saknas där.

Kommentarer
Postat av: Therese

Inte fel med en karl som vill laga mat...skulle också vilja ha =). Sköt om dig och ta hand om er på Åland. Kram

2010-01-13 @ 20:51:50
Postat av: Marika

Du är värd varenda blomma du får! Vad skönt att du slipper laga maten oxå:)Skulle hoppas att Henke kunde påverka min man att komma hem med blommor till sin fru (lite) oftare, fniss!



Ha det så gott och ta hand om varandra under resans gång och på Åland. Hoppas att vi snart träffas igen!

Kram så länge...

Marre.

2010-01-13 @ 23:08:33
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Marie

sköt om dig nu på Åland och hoppas att det trots omständigheterna blir en bra resa. Vi tänker på dig/er!

Kram!!!

2010-01-14 @ 18:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0