Gravid? Nä, skulle inte tro det!

Nä, nu står jag inte ut längre. Min onda mage, varför? Imorse var det droppen då orkade jag inte stå ut med mer smärta och oro. Vad kan det vara? Jag har haft det så länge nu till och från i flera år, men inte så här ont. Så jag ringde sjukvårdsupplysningen och dom gav mig en läkartid omgående. Inom 1 timme var jag på plats och började ta prover. När jag träffade läkaren var första frågan: - Kan det vara så att du är gravid? Jag skrattade och sa: -NEJ! Absolut inte! Läkaren tittade på mig och sa: -Okej, då kan vi börja med att utesluta det. Han klämde och kände på magen. Skrev i sina papper och sa att jag skulle invänta provsvar och en remiss på att få komma till lasarettet och göra ultraljud på magen. Så nu är det bara att vi inväntar på provsvar, magen och jag.

Kommentarer
Postat av: Therese

=). Hoppas det löser sig med din mage...inte kul att ha bekymmer med magen. Kram

2010-01-12 @ 21:01:30
Postat av: Marika

Men vännen nu blir jag orolig! Har du så ont i magen? Hoppas verkligen att det blir bättre!

Kram på dig!

2010-01-12 @ 21:18:22
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hoppas, hoppas, hoppas, jag verkligen hoppas på att du är gravid min mamma<3 (A)

2010-01-12 @ 21:29:47
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: mamma

Det kan ju vara gallbesvär som du dras med.det blir ont under revbenen å in mot ryggen.kan göra väldigt ont.kram

2010-01-13 @ 09:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0