En helg, för vår underbara mamma.

Imorgon fyller min (vår) mamma 65 år. Hm, vad ger man till en som har allt och inte vill ha några presenter när hon fyller år? Ja, vad passar bättre än att ge henne något som hon verkligen kan njuta utav, känna lugnet och bara få koppla av. Jag kan tyvärr inte skriva vad.....eftersom hon läser min blogg. Men jag kan säga så mycket som att: -Mamma du är verligen värd detta och så mycket mycket mer. Jag och mina syskon har gått ihop och köpt lite här och lite där till vår mammas helg. Och nu gäller det bara att få henne till att njuta och bara känna lugnet, och bara koppla av. Allt är ordnat och imorgon kommer mammas syskon samt Henkes föräldrar till Aurum för att fira vår underbara mor. Jag kan iallafall säga, för det här vet hon redan. Vi har nämligen redan "kidnappat" henne. Mamma ska få bo i Aurums finaste rum, fyllt med frukt/choklad/jordgubbar samt champange såklart från i kväll till på söndag.

Där var det även en bukett med tulpaner och tända ljus. Det var riktigt riktigt fint när hon klev in i rummet. 
I buketten låg ett litet brev med en fin vers till vår underbara mamma.

Åå det är så roligt att få göra detta för vår mor, det behöver hon om någon.
När mamma checkade in fick han ett paket av receptionisten.

I paketet var det en lapp med att det skulle serveras plankstek alá Aurum, röttvin och dessert. Klockan 16 var det ett dukat bord i restaurangen, där blev mamma & Holger serverad den goda middagen.

Under middagen kom servitrisen med ett nytt paket. Det var en biokväll med filmen Luftslottet samt popcorn och läsk. Chaufför dit var lillasyster. Jag pratade med Sandra och vi skrattade för hon sa:
-Nog allt var dom lite fnittriga....hihih
Efter filmen hämtade jag och Henke dom, skjutsade tillbaka dom till hotellet och sa godnatt, ses imorgon.
För då fyller värdens bästa mamma år!

Kommentarer
Postat av: Therese

Så roligt. Alltid skoj att få planera och genomföra en överraskning för någon. Hoppas ni får det toppenskoj. Kram

2010-01-29 @ 20:56:58
Postat av: mamma

Ett stort tack till er alla mina barn för den här dagen,vad jag förstår är det bara början.Tack å Godnatt.Holger sover redan.

2010-01-29 @ 21:38:43
Postat av: Andreas Lundqvist

Grattis mamma.

2010-01-30 @ 10:11:51
Postat av: Marina

Den här helgen behöver hon (och ni alla )efter allt som har hänt.

Hoppas hon kan njuta av den. Hoppas ni alla får en supermysig kväll.Och tack för att vi vi låna korten till ladan. kram på er

2010-01-30 @ 13:00:49
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/
Postat av: Johannes

Grattis mamma!

2010-01-30 @ 13:32:11
Postat av: mamma

Det blev ju både champanj,vin å airiscoffi FÖRE bion

2010-01-31 @ 19:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0