Packat och klart!

Då har man packat och gjort allt klart för morgondagen, wiee! Jag längtar. Undra vad jag längtar mest till. Shopping, Mamas & Tapas, Hotell, Pernilla Wahlgren eller bara att få åka till Stockholm? Det är nog alltihop tillsammans. Det ska bli så himla trevligt!

Jag ska gå och se om det behövs packas något mer. Eller som jag sa till Henke:
-Tror inte jag ska packa så mycket, jag ska ju shoppa!
Henke bara titta på mig:
-Packa!
Hihih undra vad han mena med det? För shopping kommer det att bli hihiih


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ha en underbar, trevlig & skön helg.. & shoppa loss ordentligt (för det är du värd)

Kramiz <3

2010-02-05 @ 07:58:32
Postat av: Marina

Shoppa loss, det är du värld.kram på er

2010-02-05 @ 17:24:59
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/
Postat av: Marie

Hoppas att ni får det kanon, hälsa gråsten från mig!

Kram!!

2010-02-06 @ 00:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0