Kontrollbehov!!

Idag har jag kollat upp så att teaterbiljetterna, flygbiljetterna, hotellrummen är ok. Det var ju så länge sedan vi bokade detta. Eller var det kontrollbehovet som kom krypande hihih. Kollade även en extra gång taxibokningen. Allt var OK. Jag håller på att längta ihjäl mig. Det ska bli så himla trevligt. Och framför allt att det kommer bli SHOPPING alá STOCKHOLMAS! Kan ju inte bli bättre. Behöver verkligen något nytt inför våren, min garderob skriker:
-Hallå! Fyll mig till bredden, tvären och längden.
Men den skriker även:
-Rensa mig, det kliar av allt gammalt som ligger och bara tar plats! Jag får panik!
Idag hade vi utvecklingssamtal med Kim. Jag måste verkligen få skryta lite. Från att inte har gjort så mycket på bla mattelektionerna på Tuböle har nu Kim vänt och jobbar nu jättebra. Matteläraren är jättenöjd, även i engelskan jobbar han jättebra. Det är så roligt att få höra. Och framför allt roligt för Kim. Tummen upp!
Ska göra en tidig kväll, även ikväll. Tror jag laddar batteriet inför helgen.

Kommentarer
Postat av: Marre

Lääängtar också!!!!

Det ska bli sååå skoj att åka iväg med er!

Kram på dig / Marre.

2010-02-04 @ 05:33:50
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Marina

Ha det så trevligt Kramar

2010-02-04 @ 09:43:19
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/
Postat av: Therese

Känner igen det där kontrollbehovet =). Även fast man vet att allt är ok ska man vara där och titta. Ha det nu super i Stockholm och sköt om er. Kram

2010-02-04 @ 20:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0