Ja, jag ÄLSKAR skor!

Jag tror att ingen i min närhet har missat att jag ÄLSKAR skor. Och det finns en säljare som även han vet att jag har en förkärlek till skor. Gissa vad han hade till mig idag? 3 par nya skor, till mig, wiieee!
Och det bästa är att han vet verkligen vad jag vill ha.....skorna passade lika bra på min fot som Askungens glassko gjorde på hennes fot. (fniss)
Han sa:
-Jenny, du och Regina Lund, ni är lika tokiga i skor!
Och han har ju sant. Jag älskar verkligen skor!

Henke sa:
-Nu måste du verkligen rensa bland dina andra skor. Du rymmer ju inga fler.
Vad menar han då? Jag fattar då ingenting. Får som ett pipljud i örat. Rensa bort skor? Va! Är han inte klok. Har han aldrig hört talas om en skogarderob? Måste nog önska mig en när jag fyller år (fniss)


Kommentarer
Postat av: mamma

Var skulle du ha den du behöver ju ett helt rum till alla dina inköp.

2010-02-28 @ 21:35:34
Postat av: ulla

I love skor 2 :)

2010-03-01 @ 07:23:23
Postat av: lilian

Synd att vi inte har samma storlek.........

2010-03-03 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0