Helgen börjar med fredag....

Fredagen började med att  jag åkte till pappas grav och tände ljus och gjorde fint. Sedan åkte jag in till staan för att äta lunch med mina goa vänner Lena och Marina. Det blev suchi, mums, och en härlig pratstund. Sedan kunde jag inte motstå lite shopping, det var ju fredag. Denna gång blev det till mig själv. Jag köpte en pälsjacka till ett pris som jag inte kunde motstå. Den hade kostat 600:- var nersatt 80%, med andra ord 120 kr, sedan hade jag en kupong på 107kr. Så när jag tillslut skulle betala blev det endast 13 kr, och det var jag ju baskemig värd (fniss). Hade provat en likadan när vi var i Stockholm men då fanns det inte rätt storlek, ni vet när man har stor bröstvidd hihihi behövs en större storlek. Jag vet att Marika och Veronica förstår hur jag menar för Marika är bred över ryggen och Veronica är bredaxlad. Dom förstår mitt problem med storleken hihihih.
Sedan kunde jag inte mostå att köpa hem lite körsbärskvistar, dom blommor så fint.

Sedan blev fredagen extra trevlig för vi fick besök av lillkusinen Alvin. Det var så roligt att få snusa på honom ett tag. Och snacka om en som gapar stort när det kommer en sked med mat.

Och sedan kom Lucas och Veronica över på kvällen, snacka om att det var babys invation här den dagen. Men sugna......nä det blir vi inte det räcker med dom tre underbara barnen vi har.
Och nu har men så stora barn så man kan få lite mer egen tid, och det är inte helt fel. Det kan man som förälder behöva ibland. Viktigt både för barnen och för dom vuxna. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0