Bilder från hårvisningen

Här kommer bilder från hårvisningen. Som vi var och tittade på. Tack Denise & Marina det var verkligen kul att se. Tack även till farmor som ville följa jag och tjejerna. Hm, höll på att glömma att tacka farfar som var snäll och skjutsade oss.

Detta har jag kopierat från Alexandras blogg, för bilderna låg på hennes användare så jag kom inte åt dom.

Han från idol, Patrik nåntin...
        
Sen kom Denise och presenterade visningen...

Rööööken

Någar av frisyrerna....:
     

        

     

     
Efter visningen gick alla modellerna runt bland oss folk så jag gav mamma kameran så fick hon fota lite:
Felicia, var en av modellerna, och Denise i bakgrunden.











Kommentarer
Postat av: Marina

Fina bilder,

Det var kul att ni följde me, kram på er.

2010-02-21 @ 19:28:58
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0