Äntligen dax igen.....Junta!

Idag var det sax för oss Junta brudar att träffas igen. Och jag har längtat mer än vanligt. Det som är så skönt med juntan är att det är vanligt hederligt tjejsnack, och det kan man behöva ibland. Varken karlar eller barn är med....det är bara vi! Det blir fnitter och mycket prat, men ska vara glad om man får en syl i vädret hihih för ALLA vill prata. Men denna gång var vi bara 3, Kicki var inte med!

Under tiden vi hade junta så passade Henke & Kim på att ha en killkväll, bara dom 2. Som en extra 13-års present att få göra något utan syskon. Det kan även vara bra att ha bara killsnack, utan syskon och mamma utmed.
Först var Kim & Henke på Korvgubben.

Sedan belv det bio för att se filmen " Farsan". Den var visst jättebra, se värd!

Men kvällen var inte slut ännu....det skulle hinnas spela en serie i bowling oxå.

Det var en jätte nöjd kille som kom hem.
Nu är det sängen som väntar och en ny idag imorgon.
Då skall jag och tjejerna på frisyruppvisning........ska bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: Marina

Men har Henke börjat fixa blogg bilderna åt dej :-)

2010-02-16 @ 23:28:42
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/
Postat av: Marika

Låter som en toppenkväll för er alla!

Ha det gott så hörs vi snart!

Kram

2010-02-17 @ 06:58:17
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Marina du har just avslöjat mig (fniss). Henke är inte bara händig han kan ta mina blogg foton oxå hihi

2010-02-17 @ 17:56:30
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0