25000 besökare på bloggen, tusen tack!

STORT TACK till er alla som läser min blogg. Sedan jag startade bloggen oktober 2008, är det nu 25000 besökare på Jennygumman. Tusen Tack!

Tack även till Tilde som gjorde den fina bilden till mig.


Då var det torsdag igen. Det innebär städdag och HELG, tjohoo! Idag har jag och Ronny planerat inredningen i den nya konferenslokalen som vi håller på att bygga på Aurum. Och jag är ju inte den personen som tackar nej till att inreda och planera. Det kommer att bli så fint. Jag vill göra den nya konferenslokalen lite mer exclusive. Det ska kännas VIP att få sitta i den. De stolar som jag har kollat på är följande:

Jag skickade iväg Ronny för att provsitta i den. Det viktigaste förutom att den är snygg är ju att den skall vara skön.

Nu är städningen avklarad, räkningarna gjorda och nu blir det soffan med en bra film tillsamman med min gulliga men förkylda sambo. Varför är det så synd om alla karlar som är förkylda? Är det ingen kvinlig forskare som har kommit fram till detta snart? Jag säger då bara:

-Tur att inte det är karlarna som skall föda barn!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Så kul att du har haft så många besökare :)

det är alltid lika spännande att gå in & se vad

du har skrivit, så mig kan du alltid räkna med :)

Karlar som är förkylda, ja ja säger då det, helt otroligt vad dom kan va sjuka (fniss)tyvärr så är det bara att gilla läget... för dom kommer nog alltid att vara så (sjuka)

Kraaamiz till dig

2010-02-25 @ 21:14:56
Postat av: Jenny

Tack Anneli! Kul att du tycker om det jag skriver om, blir som en "öppen dagbok" Ja, det är tur att vi kvinnor inte verkar drabbas av samma virusatack som dom hihih

2010-02-25 @ 21:19:59
Postat av: Therese

Oj så många besökare vad skoj. Men jag förstår att de läser din blogg för det är skoj att följa ditt liv och levene. Stolen var jättefin. Ja karlar som förkylda är ju hemskt =). Kram

2010-02-25 @ 21:43:23
Postat av: Marika

Grattis till dig och din fina blogg!

Kram på dig!

2010-02-25 @ 22:36:13
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Hotell inspektörn

Vi får väl hoppas att stolarna är av en sådan kvalitet att dom håller även för en "vältränad inspektör" :-)

2010-02-26 @ 06:21:29
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0