Vad göra idag?

Tilde skulle få följa Roger och Liam och se Megamind 3D idag. Visste förrästen inte att dom hade fixat 3D i Skellefteå. Så det blev en glad överraskning. Man minns själv när man var lite och såg TV-piraterna i 3D hur häftigt man tyckte att det var.

Iallafall så glada i hågen som både Liam och Tilde för att få se filmen, så blev det bara ett stort fiasko.
Ventilation trasig=vaktmästare på väg.
Filmen stannade efter en stund=Ingen film.
Så det var bara att åka hem igen, efter att ha sett liten bit i början. Men som plåster på såren så fick alla 2 st biljetter var. Det var ju snällt av bion. Så imorgon blir det ett nytt försök.

Jag gick över till Veronica och drack lite kaffe. Och fick då chansen att puzzla lite med Lucas. Sedan kidnappade jag honom hem. Och kan man bli annat en glad över att få ha just honom som gudbarn. (Vi är glada över alla våra gudbarn Emma, Ellen, Klara) Men Lucas är den man träffar mest och som ger en så många goa skratt.
Han älskade verkligen potatis, kalvsylta och rödbetor.
Mmmmmm, gott var det även med kokta morötter.

Sedan fruktstund medans jag och Henke drack kaffe. Eller rättare sagt,
försökte dricka kaffe för vi satt nog mest och skrattade åt denna goa krabat.

Och så blev det titt ut leken.
Varav Lucas tittade ner i bortet.....borta..... å så kom han fram......där är Lucas.

Nu sitter Ida och Tilde och ser på film. Och det hörs från soffan flera goa skratt.
Towa och Elina är oxå på väg hit. Så jag tror att jag går över till Marika, så dom får sig en liten tjejkväll.
Fnitter brudarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0