Ledig i veckan.....och nästa!

Henke åkte iväg till jobbet vid halv 9. Skönt att få börja stiga upp normala tider igen. Trots att jag tycker det är skönt med sovmorgon. Iallfall så efter frukostens så åkte jag, Tilde, Denise, Alva, Veronica, Liam och Lucas till Edda. Det var skönt med ett dopp, och alla barnen trivs som fiskar i vattnet.

Efter att vi badat så lämnar vi av barnen hemma för att åka in till stan för lite shopping och middag på Allstar.

För att sedan se filmen Änglagård.  

Den var faktiskt bättre än jag trodde den skulle vara. Film nr 3 kan ju vara lite si och så, men den var bra.

Sedan kunnde vi inte bara åka hem utan att sätta oss på Allstar igen. Där satt vi och surrade en liten stund tills Erik var snäll och hämtade oss. Det var en jätte trevlig dag/kväll och det är bestämt, det gör vi om igen!

Hemma väntade Henke sedan för att få se "Så mycket bättre" med mig. Vi har nu som alla andra fastnat i den serien. Hur bra som helst. Man ändrar helt uppfattning om några personer. Tomas Di Leva är så mycket bätte än jag tyckt tidigare........för att inte nämna PETTER! Marika jag håller med dig, vilken underbar kille.


Kommentarer
Postat av: marika

Säger bara Mmmmmmmmm..........som i mysig ;-)

2010-12-28 @ 17:27:32
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0