Kaffe- & glöggbesök

Roger gjorde ett nytt biobesök med Tilde & Liam. Den här gången fick dom iallafall se filmen från början till slut. 

Idag kom Lena förbi och drack kaffe med mig. Oj, vad tiden gick fort. Vi hade visst mycket att surra om. En sak som vi prata om var facebook vänner. Varför har en del fb vänner som dom inte ens känner? Varför frågar man någon om vänskap som man inte vet vem det är? Jag hade nämligen fått en förfrågan som jag visade Lena, ingen av oss kände igen honom. Så jag ignorera honom. Jag säger även till barnen att dom ska bara gokänna personer som dom vet vem det är.

På kvällen kom Carlssons samt "lillebror" Tomas, Denise & Erik över. Vi glöggade och åt lite smått & gott. Pratade, skrattade och bara hade det trevligt.

Senare på kvällens så blev det speltime. Och utan att skryta så måste jag säga att det var verkligen tjejernas kväll. Vi spelade 3 omgångar och vi vann alla gånger. Om killarna är dåliga förlorare? Gissa en gång. Svar JA! Men det går nog över snart. Vi får väl se till att dom vinner nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0