Jullov för dom större barnen

Ikväll var det julfest för Alexandra och Kim. Gissa om dom mådde gott när dom vid middagen idag förstod att Tilde skulle minsann upp till skolan imorgon, men dom kunde ligga kvar och sova. Men imorgon kan även Tilde jubla, och jag med för den delen. För då har vi oxå jullov fram till den 10:e januari, tjohoo!

Innan julfesten så åkte Alexandra in till Make Up Store och blev sminkad inför kvällen. Det blev jättefint. 
Det var en nöjd tjej som kom hem, med en påse smink.


Det var glada ungdomar som man skjutsade in till stan. När man har bilen full med ungdomar så ska man vara snabb om man vill säga något. För där går det undan....tjhopp tjhopp så har dom bytt ämne.

Här hemma har vi donat på med lite ditt och datt. Gjort handlar listan för vår uppesittar kväll på torsdag med barnen, vår lilla julafton. För dom större åker till sin pappa på julafton. Så vem vet, har man varit snäll så kommer nog tomten redan på torsdag. 

Idag kom ett paket till mig som jag hade beställt från deszign.se
Jag är jätte nöjd över både armbandet och ringen. Beställde på torsdag och idag måndag har jag det i brevlådan. Hur snabbt som helst. Och för ni som beställer nu erbjuds 10% rabatt. Skriv "Premiär deszign.se"
Tveka inte, gå in och titta på sidan.
 
Här är ringen och armbandet som jag beställde. Kicka på bilderna så kommer ni dirket till sidan.

Franck Herval RingFranck Herval Armband

deszign.se

 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för kortet, har du krymt barnen?

2010-12-21 @ 17:28:36
Postat av: mormor

vad söta ni är

2010-12-21 @ 19:59:00
Postat av: lilian

Lyckliga ni som har jullov. Hi-Hi

2010-12-21 @ 23:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0