Fredag, Me like!

Den bästa dagen på veckan.....fredag! Får då har man hela helgen framför sig. Inga måsten och inga krav. Njuta av ledigheten och att kunna sova ut på morgonen, ggääsp!

Iallfall så började dagen med att jag åkte in till jobbet. Men där blev jag inte länge för kl 10 skulle jag ha en träff med Oscar på banken. Ja, Marika jag lovar att det var sista gången.....iallafall för iår hihihihihih.
Sedan skulle jag träffa Denise för en kopp kaffe uppe på CK och liiiite shooping. Men jag kom faktist hem tomhänt. Måste kolla om jag håller på att bli sjuk, feber?

Måste rycka upp mig inför morgondagens shopping.    

Kommentarer
Postat av: Marika

Hmmm...Oscar igen ;-)

Nääee, du får inte bli sjuk!!! För i morgon är det lördag och du vet ju vad det innebär :D

Kramen

2010-12-10 @ 18:05:55
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0