Efter regn kommer....

Måndag och en ny vecka har börjat. Dagen på jobbet har mest bestått i möten, men roliga möten denna gång. Bla så har jag träffat både Leos och bowling och planerat lite nytt inför sommaren.
Idag har Per opererat sin axel så tankarna har väl mest varit hos honom idag. Usch, jag tycker verkligen inte om att ha någon på operationsbordet. Vare sig min familj eller mina vänner. Men jag kan iallafall säga att allt har gått bra, han ärhemma nu. Och att han nu slipper torsdagsstädningen några veckor framöver. (Hoppas att inte Henke läser detta hihih)

När jag kom hem från jobbet idag så fick jag ett glädje besked med posten. Som man säger efter regn kommer verkligen solsken......

Jag och Tilde åkte in till stan. Jag skulle ju lämna igen tavlan som Marika hade "lurat" på mig (fniss) Sedan så passade jag och Tilde på att kolla om bikinis. Hon hittade precis den hon ville ha.

Lindex Shop Online - BikiniLindex Shop Online - Badshorts
Hon köpte även ett par gråa mjukisbyxor och ett färgglatt linne som hon ska ha på dans uppträdandet. Det var en glad tjej med shoppingpåsarna i högsta hugg som sedan gick tillbaka till bilen.

Kommentarer
Postat av: marre

Kan säga att det känns skönt att ha mannen hemma och att operationen gick bra! Han får väl renovera desto mer till hösten nu när han slipper torsdagsstädning och hinner vila upp sig, fniss! Vilken läcker bikini Tilde hittade :) Förstår att hon blev glad.

Kram

2010-04-19 @ 22:32:14
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0