Redan onsdag!

Oj, vad veckan går fort när man är ledig. Det är redan onsdag. Idag åkte vi en sväng till badhuset med Veronica, Denise och barnen. Det var trevligt. Nu är vi rena fram till midsommar (fniss). När vi står och byter om så upptäcker vi Alexandra och henns kompis i omklädningsrummet. Dom var oxå där och badade. 

Nu sitter jag framför datorn och det kliar i mina fingrar. Jag vill göra något, men vad? Hm, kanske jag skulle börja planera lite hur vi ska göra om i Alexandras rum. Hon kommer att få det bla som konfirmationspresent. Det kommer att vara rosa/vitt/orange/svart denna gång.

Ikväll blir det att gå över till familjen Henriksson. Vi kommer att smaska i oss fruktsallad och glass. Både mumsigt och nyttigt. Det blir bra eftersom igår blev det film och snacks i soffan.

Imorgon ska jag vara hos Veronica och hjälpa henne med barnen. Då ska hon sy sina gardiner. Undra om hon är mer sams med sin symaskin än vad jag är? Det blir spännande att se iallfall.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du behöver inte fundera, gö om i mitt rum NU!!! :D

Snälla?<3 Jag är så nyfiken.. ^^

2010-04-07 @ 15:42:40
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0