Påskdagen

Hela påskhelgen kan beskrivas med några få ord:
Helt underbar!
Vi har redan pratat om att boka inför nästa år igen. Längtar redan, trots den stora tvätthögen man har när man kommer hem från sådana tripper (fniss)

Iallfall så började morgonen med att packa ihop alla sakerna och checka ut från rummet. Ganska skönt att inte måsta städa ur en stuga, det är bara att lämna och låta någon annan städa. Idag hade jag inte hyrt några pjäxor utan skulle bara ligga och njuta utav solen. Så det vara bara att börja bestiga berget för vår grillkoja som vi tydligen hade "hyrt" hela helgen var längst upp i backen. Men jag hade inte hunnit gå många meter uppför innan det kom en snäll skoterförare och plockade upp mig. Gud så skönt, för det hade blivit tungt att gå hela vägen upp.

Dagen har varit helt underbar och man kan verkligen inte klaga.
Att bara få ligga och njuta, känna lugnet och bara må gott. Det är livet!

Vi hade tur det kom 2 st väldigt snygga pizzabud underdagen.


Jag fick låna Marikas slalomskidor/pjäxor för att få känna skillnaden.
Då fick jag även chansen att få åka med Kim.

Längst uppå på toppen finns "Malåmannen" (döpt av Perra) och en stor grillkåta

Ja, som sagt var. Helgen har varit helt underbar. Synd bara att inte Per & Marina kunde komma som det var tänkt. Dom som dessutom hade planerat att överraska oss och komma redan på torsdagkväll.
Ett sort tack iallafall till Per & Marika för en helt underbar påsk tillsammans med er. Dagarna och kvällarna har haft många glada skratt. Jag har sagt det förr men säger det igen. Ni är helt underbara personer att få umgås med. Ni både lyfter och värmer en som person, tack! Det här har vi inte gjort för sista gången. Kram på er.

Bild från Marikas blogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kraaam på er! Ni är så himla mysiga, snälla och goa personer som vi tycker så mycket om att umgås med!

Det här har vi absolut inte gjort för sista gången!

Kraam, kraam

Perra & Marre.

2010-04-04 @ 23:07:03
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ofta?! När då?:S

^^

2010-04-05 @ 13:31:37
URL: http://cheze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0