Påskhelgen

Vi har stigit upp tidigt på mornarna och gått ner och ätit ur hotellfrukosten. Sedan har vi åkt direkt upp med liften för att få oss en bra plats i backen där man kan sitta och njuta mellan åken. Jag måste verkligen erkänna att nu är jag slalombiten igen. Det är ju hur roligt som helst att åka. Tusen tack Marika för att du fick mig att testa igen. Annars sitter jag ju bara och passar elden medans alla andra åker. Så när vi kommer hem igen så är det bara att åka och köpa en utrustningen till mig oxå. Här kommer några bilder från helgen som har varit helt underbar och vi lovar att detta är första men inte sista gången vi åker till Malå. Det är ju hur bra som helst. Det finns backar för alla. Dom som stylar, åker störtlopp och vi som swichar hihihih


Nu väntas en god påskbuffe i hotellets restaurang. Sedan blir det att se SAIK när dom skall möta HV71 borta. Håller verkligen tummarna för att SAIK skall få vinna ikväll. Fortsatt trevlig påsk på er alla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni ser då ut att ha tur med vädret i alla

2010-04-03 @ 19:07:19
Postat av: Therese

Vilken härlig vinst det blev ikväll...kan tänka mig att ni får en trevlig kväll nu. Kram

2010-04-03 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0