KAOS och firande.


Dagen började ialla fall i KAOS. KAOS med stora bokstäver. Jag kan ta det från början. Jag vaknade av att tv:n slog igång vid 6 tiden, lagomt till morgon nyheterna. I mitt tillstånd mellan sömn och vaknande så hörde jag något om Skellefteå!?! Inga avgångar......askmoln.....hela norrland. Klart att man blir klarvaken av detta. Vad i fridens namn har hänt. När jag sedan lyssnade nogare så förstog jag......detta kommer att bli KAOS på jobbet. Kan säga att det var lång telefonkö på SAS idag.....

Idag är det inte bara en som fyller år utan 2. Det är nämligen både min gulliga och omtänksamma svärmors och Klaras fördelsedag, barnens kusin i Göteborg. Hipp hipp hurra till er båda.

Nu är torsdagsstädningen klar och sängen väntar, gäässp! I helgen blir det att börja göra om i Alexandras rum. Det skall vara klart nästa fredag för då kommer hon hem från sin pappa igen och då är helgen som hon konfimerar sig. Och detta är vad hon bla önskar sig av oss.....omgjort i sitt rum. Jag beställde tapeten igår så den kommer på måndag, det blir randigt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0