Jaha, vad säger man?

Har suttit på bostadsföreningens årsmöte ikväll. Man kan inte annat än små le när man kliver in i lokalen. Alltid samma folk som är där. Alltid samma personer som säger något och alltid samma personer som inte säger något alls. Alltid samma personer som gnäller och alltid samma personer som bara är där för att. Jaha, vad säger man? Det är bara att små le och gå därifrån. Det blir inte så mycket bestämt eller sagt ändå.......tycker iallafall att det är dax för nya fönster snart.....SSNNÄÄÄLLLAAAA! För är det något som jag tycker är tråkigt är att torka fönster. Och saken är den att dessa gamla fönster har gjort sitt och blir aldrig fina hur mycket man än torkar dom, suck!

Efter mötet kom Per & Marika förbi på en kopp kaffe och kika in i Alexandras rum. Det börjar närma sig slutet. Nu är det snart bara det roliga kvar att inreda. Gissa om jag längtar. Och som jag har skrivit så har Alexandra valt vitt/rosa/orange tema i inredningstemat. Och jag ska försöka göra allt för att kunna uppfylla det. 
 
Nä, nu ropar Henke. Nu är det dax att börja möblera och ställa in sakerna i rummet, Tjohoo! Me like!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hi hi..Patrik sa ungefär samma sak när han kom hem som du skriver här. Håller med dig, fönster skulle inte sitta dumt. Är så trist att tvätta dem när det liksom inte blir så mycket bättre. Ser ut att bli superfint i Alexandras rum, blir spännande att se helheten sen. Kram

2010-04-21 @ 22:30:45
Postat av: marre

Trevlig pratstund :) och tack för kaffet.

Vi hörs snart igen! Kram kram

2010-04-21 @ 22:32:44
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ser ut att bli fint men jag ser inget rosa?

2010-04-23 @ 19:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0