En helt vanlig fredag eller?

Nä inte riktigt. Jag var tvungen att jobba på min SHOPPINGDAG! Det var hur mycket gäster som helst på jobbet, SAS inställningar av flyg, Ronny borta och en personal som var sjuk........Hallå! Vart tog min shoppingdag och lunch med vänninnorna vägen? Men med faciet i handen jag överlevde. Jag får göra shoppingen idag istället. Och det har ju tydligen våra karlar redan bestämmt Marika! Henke kom nämligen hem igår och sa att han och Perra skulle sitta på altan och tippa trav, ta en öl och grilla lite.......medans vi kvinnor skulle får roa oss på stan. Detta skulle bli om det var fint väder och sol, men nu är det ju mulet så innebär det då att dom skall följa med och oss på stan?

Jag och Marika hade förra helgen pratat om att vi skulle minnsan bubbla på fredag båda två. (på varsina håll hihih) Så när jag åkte hem från jobbet instäld på att jag skulle slänga mig i bubbelbadet så möttes jag av:
-Jag och Perra har pratat om att bubbla så efter maten så tänkte jag ta mig ett bad.
-Va! Hur tänkte dom då? Det skulle ju jag och Marika göra!
Men jag kan säga att Henke var snabbare och jag hörde honom där uppe:
-Älskling kan du komma med en öl?
Det var mitt premiär bad i bubbelbadkaret. Men nästa gång då är väl ändå det MIN tur?
Kom just på att jag nog inte har lagt ut bilderna på hur det blev när toan blav klar.
Väldigt olikt mig, men här kommer dom iallafall.

Igår var vi hem tvärt till Carlssons för att kolla in toalett projektet, glömde tyvärr att ta kort. Det får bli en annan gång. På tal om Carlssons, är det någon som känner igen dessa små troll?
Dom fick ofta höra:
-Men oooo vilka söta små tvillingar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det blev kanonfint i badrummet. Att du inte har premiärdoppat dig ännu är för mig en gåta, själv skulle jag tämligen bo där ;)



Hoppas vi får se före och efter bilder från Alexandras rum också. Det kommer med all säkerhet att bli jättefint för med ditt sinne för inredning är det nog svårt att misslyckas. Ha en trevlig helg!

2010-04-17 @ 11:00:52
Postat av: mamma

Jag skulle ochså vilja ha ett sånt där bad,å varmt vatten.

2010-04-17 @ 15:33:28
Postat av: Anonym

Ja, nästa fredag är vi först ner i badet det kan vi väl komma överens om..? Vilka karlar vi har som bestämmer så där ovanför våra huvuden. Men dom är ju rätt gulliga för det mesta, eller hur?

Vi ses snart! Kram kram

2010-04-17 @ 19:18:31
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0