Äntligen SHOPPING!

Som ni läst i mitt förra inlägg så blev det ingen shopping igår. Men jag kan säga att det blev det idag. Me like!

Iallafall jag vaknade väldigt tidigt och kunde inte somna om i morse, suck! Klev upp och hann göra väldigt mycket innan dom andra ens tänkte tanken på att slå upp sina blå. Under frukosten messade syrran om att vi skulle ta ett fika på stan och köpa en klocka till vår bror som fyller 30. Klart vi ville det. Så jag , mamma, Andreas och Sandra gick runt och tittade på olika klockor. Och det är inte lätt för det finns hur mycket som helst att välja på. Men tillslut hade Andreas bestämt sig och valde denna klocka:

Sedan blev det shopping för jag och Marika, och då menar jag SHOPPING! Jag har ju nyss gjort en rensing i garderoben. Så nu rymmer jag mycket nytt, tjohoo! Och det finns jätte mycket som jag vill ha. Och man märker att en av sommarens färg är vit, vitt vitt vitt.......nu är det bara solbränna på denna bleka kropp som saknas (fniss)
En klänning, vita tights, vit kofta, vit tröja och armband från Vero Moda och 2 långa linnen i rosa och grått från Gina Tricot.

Sedan köpte jag jätte mycket till Alexandra inför hennes konfirmation. Men det kan jag inte visa bilder på eftersom hon läser min blogg......men det är mycket i rosa. Jag som inte har gillat rosa som färg men det är faktiskt ganska fint när man vänjer sig. Tack Alexandra! Och rose verkar oxå bli en av sommarens stora färg.

Kvällen kommer att avslutas med en spelkväll hemma hos Perra och Marika. Håll tummarna för att tjejerna vinner. Eller kanske vi borde låta killarna vinna, det brukar vara lugnast då (fniss)


Kommentarer
Postat av: Therese

Självklart hoppas jag ni tjejer vinner. Hoppas få läsa imorgon vem som vann. Ha en trevlig kväll. Kram

2010-04-17 @ 19:54:28
Postat av: Alexandra

Var lite roligt att du la ut en bild på gardinen min, sen skyller du på mig att de var mitt fel att jag såg den, hahah (bara skrattar) xD

Längtar tills jag får se allt jag ska få, nyfiken, nyfiken, nyfikeeeeeen!! ^^

2010-04-17 @ 21:19:50
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Marre

Det är såå roligt att shoppa :)

Vad skoj att du hittade så mycket som passade!

Snyyygt!

2010-04-18 @ 10:55:38
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0