Annandagpåsk

Jag fick frukost på sängen idag av min gulliga sambo. Sedan gjorde vi oss klara för att åka och hälsa på Per som ligger inlagd på lassa. Hoppas att han snart blir bättre och får komma hem. För det är allt men inte roligt att ligga där och titta upp i taket. Vi ska iallafall hälsa på honom fler gånger om han ligger kvar några dagar till. För är det något man uppskattar en sådan gång så är det besök.

Sedan blev det en sväng in på staan. Den enda som shoppade idag var Henke. Det blev ett par superfina jeans från Jack & Jones. Och ev ett par skor som dom skulle kolla upp åt oss och ev beställa hem.

På eftermiddagen så vart vi bjudna till mormor. Min lillasyster som inte är så liten längre fyllde 23 år. Minns det som igår när mamma och Holger kom hem med Sandra från BB. Oj, vad tiden går fort.

När vi kom hem från kalaset så fotade jag ett vårtecken.
Plattorna och altanen har tinat fram helt. Kanske inte så konstigt när dom "nästan" är framme hela vintern (fniss)

Henke åkte sedan direkt till hockeyn för att se SAIK mot HV71. Jag och Tilde passade på att ha en filmkväll här hemma. Imorgon kommer mamma förbi. Hon ska vara gullig och hjälpa mig att sy nya gardiner till tjejernas rum samt till köket. Hon vet nämligen att jag och symaskinen inte är så goda vänner. Tusen tack till farmor som har fixat hem tyget från Göteborg.
CECILIA MetervaraMAJKEN Metervara

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha blev det tre rum nu ,du sa köket.

2010-04-06 @ 10:36:41
Postat av: Marre

Men var det inte DU som skulle shoppa..?

Vad hände..?

Kram

2010-04-06 @ 11:55:20
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: lilian

Hoppas att det blev "hela" jeans denna gång?

Gamla mor

2010-04-06 @ 21:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0