Tårar och glädje!

Vilken dag det har varit idag på jobbet. 4 inbokade möten samma dag är minst 2 möten för mycket. Man blir tung i huvudet, gäsp! Men jag fick 30 minuters massage därimellan, skönt! Det behövde jag verkligen.

Jag börjar med tårarna:
Idag eller rättare sagt ikväll strax efter 21 gick vi över till våra vänner Per & Marika och kramade om dom. Imorgon åker dom nämligen till Spanien 2 veckor. Dom kommer hem samma dag som vi åker till Spanien. Hur tänkte våra karlar när dom bokade vår resor? (fniss)
Vi gick över och tog en öl, snackade lite och gav dom en kram. Önskade dom en trevlig och solig semester. Givetvis hade vi med oss lite paket, det är ju en som fyller 40 medans dom är borta.
När vi gick hem var det nästan så att det kom tårar. Vi kommer ju inte att träffas på länge, snyft.


Sedan kom glädjen:
-Om du hade hört mitt glädje tjut när jag läste din kommentar. Så skulle du förstå hur mycket jag har saknat dig, Emma!
Det var nämligen en kommentar på min blogg från Emma. Jag visste ju inte om hon skulle höra av sig, men det gjorde hon. Och jag är så jätte glad över det. Nu ska jag göra allt för att inte tappa kontakten igen. Tyvärr bor hon väldigt långt borta nu men det är ju tur att det finns bloggar. Hon pluggar nämligen i Vreta på ridgymnasium. Helt rätt linje för henne, hon var en hästtjej redan i Lottas mage. Men nu ska den lilla pusselbiten ska komma på plats igen. Den har varit borta så länge. Alldeles för länge.
-Tack, Emma för att du svarade!

Nu ska jag stöka bort lite här hemma. Henke ska tydligen spela lite xbox. Bäst att han passar på innan Kim kommer hem på söndag från Rhodos. För då är det säkert en kille som är spelsugen.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej vännen! har du hunnit upptäcka att Per & Marika har gift sig Blev så glad när jag läste norran på morgonen :):):)Dom gifte sig på Arlanda i går Jippi hurra hurra för dom idag... det måste firas då då kommer hem. Ha en bra dag

Kramiz

2009-09-05 @ 08:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0