Sköna Söndag

Idag har vi verkligen tagit det lungt och bara små donat på här hemma. Så himla skönt! Inga måsten utan bara tagit dagen som den kommer. Kan säga att det var verkligen länge sedan. Ganska skönt och bara softa.

Igår var vi hos våra vänner Per & Marika på hockeymiddag. Perra kom på idén att vi sedan skulle spela Guitar Hero. Ja, varför inte? Man måste ju prova iallafall. Kan säga utan att skryta......jag var bättre än Henke (fniss)
Kan nästan lova att jag kommer att köpa egna gitarrer.....inte Kim emot :-)

Här kommer det lite bilder från gårdagen som jag har tagit från Marikas blogg. Hoppas det gick bra Marika? Jag hade nämligen glömt min kamera hemma. Hur tänkte jag då? Kameran är ju ett måste i bloggvärlden.


Ingen har väl missat att AIK vann igår.......igen!

Värdparet i duell........Marika är jäkligt bra. Jag försökte att klå henne men icke. Jag får träna till nästa gång.

Jag och Kim i duell. Kim hade tur och vann........alla gångerna mot mig.

Henke den lilla filuren måste träna mer. Ni läste väl tidigare att jag vann alla dueller mot honom :-)
Alexandra var oxå med och spelade men kom lite senare. Hon var jätte duktig, syntes att hon hade tjuvtränat.


Kommentarer
Postat av: Marika

Klart att vi delar "systerligt" på bilderna, vad annars..? Jag blev hel imponerad av att du var så otroligt duktig på Gt!!! Lite träning och alla får passa sig för dig! Skönt att bara slappa i bland...

Kram Marre.

2009-09-27 @ 20:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0