Nu är vi i Spanien, tjohoo!

Vi åkte vid 16 tiden från Falmark. När vi sedan landade på Arlanda mötte vi upp Per, Marika & Ida som kommit från Spaninen. Om dom var bruna? Gissa själv och svaret är JA! Vi hann sitta ner och prata och ta ett glas vin innan vårt plan till Spaninen skulle avgå. Och inte ska ni tro att Per & Marika kom tomhänta. De hade ett silver färgat paket med sig till oss som vi inte fick öppna förrän vi satt på hotellrummet. Kan erkänna att det kliade i mina fingrar men jag klarade mig. Men det var det första jag gjorde när vi klev in genom dörren. Tusen tusen tack! Det var 2 jättefina armband (som jag hoppades att det skulle vara) inredningstidning, kexchoklad och en droppkork till vinflaskan.

Hotellet är jättefint, vädret är toppen, väldigt varmt idag. Men man ska inte klaga. Vi var nere vid stranden och åt frukost, åkte linbana till ett berg, solat & badat vid hotellets pool. Nu ska vi ut och äta tapas. Kram på er alla.


Så här högt upp var vi, wiiee!


Marina beställde en stor stark. Servitrisen frågade om hon verkligen ville ha en. Jo, en stor stark. Och när han kom så förstog vi varför. Den var inte stor den var BIG.

Sedan blev det lite poolparty.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Oj så mysigt ni verkar ha det.... sköt om er & passa på att njuta

Kramiz <3

2009-09-19 @ 19:32:20
Postat av: Anonym

Åh, vad härligt ni verkar ha! Njut och må gott medans ni är kvar i detta fantastiska land!

Tänkte att ni behövde känna er som hemma, därför en inredeningstidning. Kram på er!

/ Marre.

2009-09-20 @ 10:35:12
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0