Det var länge sedan.

Gäääspp, måndagsmorgon och en ny arbetsvecka. Men den kommer att gå fort för på fredag åker vi ju till Spanien, tjohoo!

Idag när jag satt på jobbet så tänkte jag att ikväll ska vi åka och hälsa på min gamla svägerska Linda som jag hade lovat henne för några veckor sedan. Och så blev det. Vi var så varmt välkomna. Kanske måste förklara mig lite mer för hon är inte gammal, faktiskt yngre än mig. Men det var min svägerska på den tiden jag och Micke följdes. Vi åkte dit efter middagen jag Henke & Kim. Tjejerna hade annat inplanerat. Det var så himla kul att få ses och träffas igen efter så (tyvärr) många år. Men det måste vi ändra på. Dom bor i ett superfint hus. Tycker verkligen om Lindas smak på inredning. Kim & Kevin (kusinerna) fann varandra direkt. Vi drack kaffe och åt en jättegod äppelkaka som Linda hade bakat, mums. Hoppas det inte dröjer länge tills vi ses nästa gång. Ni är varmt välkomna till oss oxå.

När vi kom hem så hade Tilde gjort en överraskning till oss. För det är ju hennes namnsdag idag. Så då måste man ju ha lite gofika.



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en trevlig kväll igår. Det är så kul att kusinerna kommer så bra överens. Kevin har alltid sett upp till Kim och du skulle ha sett hans gigantiska leende igår när jag berättade att ni skulle komma och hälsa på. Obeskivbart! Ha det bra, kram.

2009-09-15 @ 18:10:03
Postat av: Anneli

Det kan va ganska kul att fara till vänner som man inte har träffat på länge... man borde bli lite bättre på det. Så mysigt att Tilde hade gjort go-fika till er alla, hon är så duktig tjejen eran :) Ha det gött

Kramiz

2009-09-15 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0