Det kom ett paket!

Idag när jag kom hem från jobbet och skulle kolla igenom posten så var det ett vadderat paket i högen.
-Hm, vad kan det vara?
Avsändaren var hemlig man jag hade mina aningar. Kände igen den fina stilen. När jag öppnade paketet så var det en jättefin kökshandduk i den och ett kort från avsändaren.
-Vem det var ifrån?
Det var från min påhittiga svägerska Anneli i Göteborg.

Hon hade gått förbi den och tänkte att det där är "Jenny". Och hon hade så rätt så rätt. Det var verkligen i min smak.

Tusen tusen tack du är ju för gullig. Den är jättefin och ska givetvis komma fram till jul. Det lovar jag dig.

Kram på dig, du är ju för go, och påhittig. 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig överrasking att få ett så fint paket i brevlådan! Till vår brevlåda kommer det mest reklam och räkningar =) Ha det jättebra!

2009-09-23 @ 21:57:34
Postat av: Anneli

Ja du vännen... det var verkligen gulligt av din svägerska

Handdukarna ser jätte fina ut :)

Ha det gött & hälsa familjen

Kramiz

2009-09-23 @ 22:53:54
Postat av: Marika

Den var ju jätte fin! Blir fin till jul:)

Det är såå skoj med små överaskningar!

Kram

2009-09-24 @ 20:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0