Det är bara att inse sanningen....

....hösten knackar på dörren. Man vill som aldrig inse att sommaren är slut men tyvärr alla nära och kära den är över. September har kommit och löven börjar bli gula på träden. Det blir svalare om kvällarna och mörkret kommer tidigare och tidigare. Så det är bara att inse sanningen, det är höst.

Jag och Henke har varit duktiga nu efter middagen och gjort lite höst här ute på gården. Det mysiga med hösten är iallafall att man kan börja tända alla ljusen igen.

Nästan alla fönster är torkade och bytt gardiner i. Det är bara vardagsrummet och vårt sovrum kvar. Så nu är det bara att häsla hösten varmt välkommen.


Blomman jag fick av Perra och Marika fick vara kvar, den är fortfarande så fin.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har 22 fönster,hur jag nu ska orka torka dom??

kram

2009-09-07 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0