Brrr, så kallt!

Brrr va kallt och rått det är på morgonen. Men det  är ju det som kallas svensk höst. Det mysiga med hösten är när man kan tända upp alla ljus och bara mysa under filten i soffan. Skulle inte vara helt fel att kunna tända en liten kamin och mysa framför.

Jobbet flöt på bra idag och jag han med en hel del pappersjobb som jag har haft på hög ett tag. Hem från jobbet laga till mammas goda köttsoppa som blev kvar sist och jag frös in. Sedan blev det att gå över till Lucas och snusa på honom. Givetvis hade vi köpt en present åt honom oxå i Barcelona.

Ett par snygga adidas skor

Vilket stort paket till en så liten kille.

Brudarna kommer att tycka han blev så tuff.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Tack snälla Jenny o Henke för de fina skorna. Ni är för snälla. Mamma säger att ni skämmer bort mej men jag är ju så liten att det förstår jag ju inte ännu! Puss o kram Lucas

2009-09-23 @ 21:42:01
Postat av: Jenny & Henke

Till Lucas: Säg till din mamma att är man gudfar & gudmor så får man skämma bort dig hur mycket man vill :-) Säg till om du blir less att höra Ekorren satt i granen då du ska sova. Då ska vi säga till din mamma att sjunga Imse Vimse Spindel istället. Kram på dig goúnge.

2009-09-23 @ 22:20:28
Postat av: Anneli

Men herre gud.... hur söt kan va med så snygga skor oxå... & vilken gudmor & gudfar, Familjen Carlsson har dragit en vinstlott när dom gjorde sitt val ni är ju helt underbara :)

Kramiz

2009-09-23 @ 23:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0