Vi fick låna en ängel

Jag har just varit och tänt ljus på in underbara & älskade pappas mina barns morfars grav. Det kommer aldrig att bli lätt att gå dit tårarna kommer nästan jämt. Men nu lyser det och vi tänker på honom extra mycket idag. Men inte bara på honom.
Mina tankar går oxå till min underbara svägerska Susanne, min go arbetskamrat Katta som tyvärr båda 2 fick lämna detta gjorde liv och gå över till andra sidan alldeles för fort och i tidig ålder.
Men jag vet att ni ser ner på oss nu med ett leende.
Saknar er alla så enormt mycket.

Lyssna på låten, blunda, tänd ett ljus och tänk på någon ni saknar.

Kommentarer
Postat av: mamma

vilken låt?

2009-10-31 @ 19:38:15
Postat av: Therese

Låten är underbar men orkar inte lyssna på den nu för då blir jag bara ledsen. Ja idag har man verkligen skänkt en tanke till de man saknar. Kram

2009-10-31 @ 21:54:53
Postat av: Jenny

Mamma: Klicka på pilen i den svarta rutan. Kram

2009-11-01 @ 16:05:02
URL: http://muusiktjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0