Torsdag, trallallala idag ska det städas....

Hjälp vart tog veckan vägen? Det har gått så fort. Tyckte nyss att det var måndagmorgon. Nu är redan helgen på intågande men först ska det städas för det är ju torsdag. Gorde en liten paus i städningen idag för Lucas kom över med sin mamma. Hon ska då alltid följa efter honom (fniss) Han var så fin, han hade på sig sina grodsockar. frågade om han längtade till imorgon och shopping fredag. Han svarade med ett leende:
-Ööööööööö
Med andra ord:
-Jag älskar shopping!

Jag har fått 2 hockeybiljetter med middag inkl fri öl/vin tjohoo! Till lördagens AIK match. Var inte så svårt att veta vem som ville följa med. MARINA! Hon är verkligen rolig att fråga för hon säger aldrig nej & tvekar aldrig. Och framför allt inte när det gäller AIK-hockey (fniss) Så hoppas att någon av karlarna kan köra, för vi kör INTE.

Oj, jag höll på att glömma att Tilde har varit hos tandläkaren och dragit bort en tand idag. Hon var jätte duktig, mamma egen lilla super duktiga tjej. Hon var inte ens nervös innan.




Kommentarer
Postat av: Marika

Det var duktigt av Tilde! Dra tänder hör ju inte direkt till önskelistan precis ;)

Men Jenny hockey nu igen, det börjar likna hockeyintresse :)

Kram

2009-10-01 @ 20:11:21
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Till Marika: Ja, fattar du hockey på lördag igen. Jag vet inte vad som har hänt med mig (fniss) Måste vara du som har lurat i mig detta. Hihiih

2009-10-01 @ 20:18:43
Postat av: Marina

Snart så är hon jätte intreserad eller hur! Kram

2009-10-02 @ 19:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0